Pages

Wednesday, September 8, 2010

takut!!!!

hati ku berkecamuk...
memikirkan hal ini...
aku rasa tidak menentu..
aku tidak tahu kenapa...

tapi yang pasti...
aku amat takut
aku takut aku telah melukakan seseorang
atau aku ade buat salah pada seseorang..

aku takut hal ini berlaku
manusia tidak sempurna
kadang kala
aku juga terlepas pandang..

yang aku ada
tersalah cakap
ketika berbicara..
menyebabkan orang terluka..

aku tidak mahu semua ini berlaku..
tambah-tambah lagi pada si dia..
aku akui aku sayang dia...
tapi aku tak nak
di kata kan sebagai syok sendiri..

aku mahu katakan padanya
tapi aku rasa tiada masa
yang sesuai
lagi pun si dia terlalu banyak
dengan masalah

aku tidak kisah aku
di tolak
kerana aku tidak pernah takut
akan itu semua
apa yang aku fikirkan adalah
aku telah mencuba
dan aku dah luahkan perasaanku
pada si dia

ayien satu saat
dan ketika
aku akan katakan
padamu
apa yang aku ingin katakan

tapi sebelum itu
aku minta maaf
jikalau kau banyak terasa dengan ku
maafkan ku...

2 comments: