Pages

Thursday, September 2, 2010

mencari ketenangan

aku mahu mencari sinar baru
dalam kehidupan ku
aku juga mahu
mencari satu tempat baru
yang cukup tenang
untuk ku menenangkan diriku
yang selalu kusut...

hidup ku tidak menentu
kadang-kala
saat aku gembira
aku boleh berduka
tapi tiada siapa yang tahu

jika aku terkenangkan sesuatu
atau sedang berduka
aku akan bersendirian
kemana sahaja...
tanpa sesiapa sedar

bila tiba saat ku pulih...
aku akan kembali
dan masa itu
tiada sesiapa yang akan tahu
yang aku sedang berduka...

aku tenang bila bersendirian
disuatu tempat
yang sunyi dibawah satu pohon
diterangi pula bulan
yang memberi ku sinar kedamaian...

bersendirian ditempat begitu
membuatkan aku
lupa segala masalah yang aku hadapi...

(janganlah kita tunjukkan kesedihan kita
di saat kita bergembira bersama rakan)

No comments:

Post a Comment