Pages

Sunday, July 24, 2011

bila hati ingin bertemu pemiliknya

telah lama aku tunggu saat ini
saat untuk aku meluahkan
segala apa yang telah
ku simpan selama ini

saat aku bertemu dengan nya
hati ku mula berbisik
jangan kau fikir malu
bila cintamu di tolak
asalkan kau sudah punya
kekuatan
untuk meluahkan isi hati mu
padanya insan yang kau cinta

aku mula kuatkan diriku
untuk mengatakan nya
ketika si dia dalam dangkapan ku

ketika si dia membenarkan aku
memeluknya
aku rasa hatiku makin mendapat
kekuatan untuk melafazkan
dan meluahkan apa yang tersirat
di hati yang kerdil ini

saat aku meluahkan segala
isi hati ku padanya
mata ku tidak henti memandang tepat padanya
walaupun si dia tidak mahu memandangku
kerana malu...

tapi aku tidak kisah semua itu
asalkan aku dapat luahkan apa
yang tersirat dihati ku ini

setelah meluahkan
apa yang tersirat dihati ku ini
aku rasa lega
dan beban di benak fikiran ku
sudah berkurangan

tapi sayang..

cinta ku seolah ditolak
kerana masih ada
insan yang tersayang didalam hati nya
walaupun insan itu
bukan miliknya lagi



No comments:

Post a Comment