Pages

Monday, August 23, 2010

gadis bertudung

aku telah tidak pecaya akan wanita bertudung..
kalau aku mahu memilih pasangan hidup..
aku pasti akan memilih
gadis yang tidak bertudung...

bukan apa...
aku cuma tidak sanggup melihat dan tertipu lagi
dengan si gadis yang berselindung
KEBURUKKAN DAN KEJAHATAN dirinya
disebalik kebaikkan kain tudung...
yang menjadi lambang keayuan,keimanan,kesucian
dan banyak lagi...

buat apa bertudung kalau
masih melakukan
perkara yang terkutuk...
Astagfirullah alazim....
tapi aku tahu
tidak semua gadis bertudung begitu...
cuma ada sesetengah yang begitu rupa...
sudah lah...hentikan lah dari melakukan
perbuatan terkutuk ini...

lebih baik tidak bertudung...
kalau jahat sekali pun..
tidak kisah...
sekurang-kurangnya
tidak hypokrit...!!
tapi aku juga tahu..
tidak semua gadis
tidak bertudung itu
keji,hina,sosial,atau jahat...

aku tidak percaya lagi akan sesetengah gadis
yang bertudung...
cukup lah aku pernah
dikecewakan...
dan ditipu...
hati ku cukup terluka
dengan gadis bertudung seperti ini.....

No comments:

Post a Comment