Pages

Thursday, August 19, 2010

derita! yg sedang ku pulihkan



bila hari ku kini
telah berganti hari...
bersama si dia(bella)
sekuntum bunga penyeri
taman di hati ku

aku terasa amat bahgia
setelah sekian lama
aku cuba melupakan
bunga yang ku sangka
indah(aemy)
rupanya racun di hati ku...
racun ini amat meninggalkan
kesan yang amat mendalam... (bella) ->
aku sungguh derita..
bila ku tahu bunga yang indah
ini adalah racun berbisa..

tuhan saja yang tahu
bertapa sayang nya aku pada nya..
tapi aku tidak boleh menghalangnya
kerana itu keputusannya..

tapi bunga yang telah
ku anggap penyeri ku tadi..
ku sangkakan boleh membawa
sinar baru...
tapi dia juga sama...
sering buat ku kecewa
dengan sikap nya..

aku tidak mahu melepaskan perkataan
"putus!!"
kerana aku amat benci dengan perkataan ini
jadi aku akan pelahan-lahan
cuba membuatkan bunga yang telah
ku anggap layu
disebabkan sikap nya itu
kembali mekar dan penuh
dengan sinar kebahagiaan...



No comments:

Post a Comment