Pages

Sunday, May 8, 2011

rindu

aku rindu sangat
akan si dia
telah lama aku
tidak berjumpa
dengan nya

dia sering sibuk
dengan sekolah lagi
dengan kerja sambilan nya lagi

walaupun aku dan si dia
hanya kawan
tapi amat rapat
sebab itu aku rindukan dia

kerana sekarang
aku dan si dia
dah tidak macam dulu
sering mesej

sekarang aku nak mesej dia pun
aku takut mengganggu dia

aku tidak mahu ganggu dia
kerana aku kesian kat dia
aku takut dia penat
dan ingin kan rehat

jika aku ganggu dia
dia tidak akan dapat rehat

jadi sebab itu
aku tunggu dia mesej aku
aku hanya ada dia yang sentiasa
dekat dengan aku

aku harap
dia tidak pernah lupakan
persahabatan aku dan dia
yang telah lama aku dan dia
jalin kan

aku juga berharap
aku dapat berjumpa dia
dalam masa terdekat ini
sementara aku masih lagi
sedang bercuti...

No comments:

Post a Comment