Pages

Monday, May 23, 2011

adakah esok kita akan bertemu kembali

adakah esok kita akan bertemu kembali
itu lah ungkapan
yang selalu bermain dihatiku
tiap kali aku berjumpa
dengan orang yang aku sayang

perkataan ini selalu bermain dihati ku
kerana aku tidak mahu berpisah
dengan nya
kerana aku dan diri nya sukar untuk berjumpa

jadi bila sudah berjumpa
perasaan untuk tidak mahu lepaskan dirinya
walaupun hanya kerana sidia mahu pulang
turut timbul
tapi apa kan daya
sidia harus pulang
ini kerana aku dan si dia tiada apa-apa
ikatan

jadi sebab itulah hati aku
sering berkata-kata
"adakah esok kita akan bertemu kembali"

tapi sayang itu semua cerita dulu
sekarang aku tidak dapat rasakan lagi
perasaan seperti itu
kerana
aku sudah tiada teman istimewa

hanya ada dalam hati aku
adalah satu taman yang sunyi
yang sudah lama tiada
penghuni untuk menceriakan suasana di situ



No comments:

Post a Comment