Pages

Friday, October 21, 2011

dia

bila hati
mula tertanya-tanya
inilah tempat untuk aku
luahkan segala perasaan aku

sian blog aku
terpaksa jadi tempat
aku meluahkan perasaan
yang kau tahu
tadah je apa yang aku nak tulis

aku tak tahulah
kadang2 aku rasa
diri aku ini
kuat cemburu
tambah-tambah bila aku
tengok orang bahagia
dengan pasangan dia..

aku juga teringin nak rasa
macam apa yang diorang rasa
sebab cinta dan manusia
memang tidak dapat dipisahkan
lari macam mana pun..
kita tetap akan kembali pada cinta
walaupun ianya perit

aku bukan nak apa-apa dari cinta
aku cuma ingin rasa gembira
dan aku ingin buktikan
yang aku juga
mampu bagi kasih sayang
dan buat dia gembira

tapi apakan daya
masih belum berpeluang
untuk aku berikan semua ini
pada dia
kerana dia yang dimaksudkan
belum ada dalam taman hati ku

dia yang istimewa
bagiku itu
akan muncul jua
aku hanya perlu bersabar


No comments:

Post a Comment